Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

16. mai 2012

Tennis

Reaksjoner: 
Hei!
Hadde min siste tenniskamp i går. Laget vi spilte mot hadde ikke nok spillere så jeg spilte mot en på laget vårt i stede. Var min andre singel kamp og det va veldig gøy!
Før jeg reiste til USA så var det ikke fristende å spille tennis i det hele tatt. Jeg var 99% innstilt på at jeg skulle spille softball. Godt er det at man kan endre mening. For tennis har veart så utrolig moro! Jeg har også blitt en god del bedre. Gleder meg masse til å spille tennis senere. Håper vi kan spille litt tennis når familien kommer over, som bare er 38 dager til nå!!
Så til alle utvekslingsstudenter, prøv en sport eller fler! Du kan i hverfal prøve i en uke eller to og kanskje du liker det.


Fred, KT

Ingen kommentarer: