Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

3. mai 2012

Spring Break in Chicago

Reaksjoner: 
Hei!
Noen av min beste venninner synger i KG Singers og i påsken kom de til Chicago for å synge. Vertsfamilien og jeg dro derfor opp for å møte dem. Fredag kveld dro vi ut og spiste og Frida kom med oss. Det var deilig å prate norsk igjen og bruke den norske humoren. Som jeg savner den! Lørdag dro vi til Chicago sentrum og shoppa. Møtte dem først ved The Cloud Gate. Søndagen sang de i en kirke i South Bend så vertsfar og jeg dro opp og hørte på. Så utrolig flinke de var!
Frida og jeg spiser ribs. Nam nam!
Erika, Frida, Silje, Johanne og meg.
Johanne, Silje, meg og Frida.
The cloud gate!
Frida foran the Cloud Gate

KG singers!
Silje, Frida, meg og Johanne etter konserten de hadde i South Bend.
Den følelsen da jeg så dem igjen var helt ubeskrivelig!! Å være borte fra alle du kjenner i et helt år og så se dem igjen er en følelse det ikke går an å beskrive. Jeg er så glad for at jeg har fått sjansen til å kjenne på hvordan det er å være "alene". Jeg sier "alene" for jeg har jo blitt kjent med nye folk her så jeg er jo ikke alene lenger. Og det å møte alle de kjente igjen etterpå er utrolig deilig!
Savner dere alle veldig mye og gleder meg masse til å se dere igjen til sommeren!
Fred, KT

1 kommentar:

Friday sa...

Ååå, var så hyggelig å møte deg igjen også! Tenk at vi møttes :):)
Gleder meg bare litt til du kommer hjem... Kos deg MASSE den siste tiden, så sees vi om ikke lenge!
Love, Friday