Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

21. mai 2012

Prom!!!!

Reaksjoner: 
Hei!
Nå har jeg opplevd en av de tingene American High School er mest kjent for, nemlig prom! Det var en veldig vellykket kveld!
Først dro vi til frisøren og fikk ordnet håret, ble veldig fornøyd med hvordan håret mitt ble seendes ut. Etter det dro vi hjem for å få sminket oss og ta på all finstasen.
Klokka 5 dro vi til red carpet. Det foregår i gymsalen og alle sammen går inn på en rød løper, 2 stykker av gangen. Foreldre sitter på tribunen og tar bilder. Man blir stilt et par spørsmål også går man ut. Det sitter også dommere der som velger hvem som vinner div kåringer. Som f.eks. most tan couple, most dorky couple, princess dress, best dressed man, osv.
Rett etter red carpet dro vi til en liten fontene for å ta bilder.
Så var det duket for middag. Vi spiste hjemme hos en annen utvekslingsstudent. Foreldrene våre ordnet med middag og det smakte veldig godt. Vi spiste ute og været var perfekt.
Klokka 20.30 dro vi da til det offisielle prom. Det var en halvtimes kjøretur unna. Lokalet var pyntet til temaet "Under The Sea". Dansinga varte helt til midnatt og det var utrolig moro! Selvfølgelig var det en del som grinda, men man fant alltids noen å danse med som faktisk kunne bevege seg uten å gnikke seg til hverandre. Det var også pyntet bord og drikke og cookies om man ville ta en pause i dansinga. Noe som var utrolig kult var at på bordene hadde de pynta med glassboller med ekte fisk i!!
Etter prom dro vi hjem, skifta og dro videre til after prom som foregikk i gymsalen. Det var masse forskjellige ting man kunne gjøre der og alt var gratis, oppblåsbar hinderløype, corn game, photo booth, blir tegnet og premieutdeling. Min favoritt var magikeren som var der. Den siste timen av after prom underholdt han med å hypnotisere 20 stykker. Hypnotisering har vært noe jeg ikke har trodd før jeg ser det. Jeg er sikker på at noe var fake, men mye virket veldig ekte! Det var utrolig hvordan han hadde kontroll over alle sammen. Var også hysterisk morsomt alle de tingene de gjorde. De filmet hele hypnotiseringen så jeg kjøpte DVDen så jeg kan se det igjen senere. Jeg vil aldri bli hypnotisert, men moro var det!

Her er noen bilder fra en veldig vellykket kveld/natt.




Fred, KT

1 kommentar:

Anni sa...

åååå så gøy, Karianne!! :D du så nydelig ut!