Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

1. mai 2012

Prom forberedelser

Reaksjoner: 
Hei!
På fredag kom kjolen min i posten. Etter mye styr med bestilling så havnet den til slutt på døra. Da jeg kom hjem fra tennistrening hoppet jeg rett i dusjen så jeg kunne prøve kjolen. Den viste seg å være litt for stor. Ikke så stor at jeg kan bestille en størrelse mindre, men nok til at den må syes inn. Tok den med til Mimi (moren til vmor) for å se om hun kunne gjøre det. Hun sa hun kunne gjøre den på den uprofesjonelle måten. Så skal spørre en profesjonell om hvor mye det eventuelt ville koste å få den sydd inn. Hvis det er alt for dyrt så kan heldigvis Mimi ordne det. Hun er superflink til å sy og har reparert flere av plaggene mine mens jeg har vært her.

Har også sett på noen hår-frisyrer til prom. De er alle veldig like, men hvilken synes dere er finest?
Nr.1 
Nr. 2
Nr. 3
Nr. 4
Nr. 5
For dere som lurer så er prom 19. mai btw. Så det er fortsatt en liten stund til. Mangler fortsatt sko og smykker.
Fred, KT

Ingen kommentarer: