Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

14. mai 2012

Home at last

Reaksjoner: 
Hei!
Etter en lang kjøretur hjem fra Chicago er vi endelig hjemme. Stoppet innom moren til vmor på veien hjem. Hun skal legge opp kjolen for meg også er den helt klar til bruk. Gleder meg kjempemasse!

Ellers så kjøpte jeg meg to par øredobber og to ringer i dag. Begge øredobbene er fjærøredobber. Jeg er forelska i øredobber med fjær. Tror jeg har rundt 6 par fjærøredobber, tjoho! Nå må jeg komme meg i sengs. Tidlig opp i morgen klar for en ny skoledag. Bare 11 skoledager igjen, sprøtt å tenke på at året snart er over..!






Uka mi ser slik ut:
Mandag - tenniskamp
Tirsdag - tenniskamp
Onsdag - stripe håret
Torsdag - Overnatte hos Caitlynn
Fredag - Har ikke skole. Skal ikke gjøre noe spesielt, kanskje dra på kino. Har veldig lyst til å se The Lucky One!
Lørdag - PROM!!!!!!
Søndag - Åpent hus hos en utvekslingsstudent som reiser hjem 25. mai.

Vi snakkes!
Fred, KT

Ingen kommentarer: