Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

4. mai 2012

Hjemreise

Reaksjoner: 
Hei!
13. juli er datoen for min hjemreise. Er tilbake på norsk jord den 14. juli. Grunnen til så sen hjemreise er fordi familien kommer over også skal vi feriere i USA i tre uker. Gleder meg veldig masse til å vise dem hvor jeg har bodd i et år. Visumet mitt går ut 10. juli så må egentlig reise hjem 9. juli. På grunn av noen missforståelser bestilte vi flybilletter for hjemreise 13. juli. Hvis jeg reiser hjem etter 10. juli vil de ikke slippe meg tilbake inn i USA. Derfor har vi kommet opp med en annen løsning. Familien og jeg drar inn i Canada også kommer jeg tilbake inn i USA på et turistvisum. Så alt sammen ordner seg. Krysser fingrene for at det ikke blir noen komplikasjoner ved grensen eller på flyplassen.
Fred, KT

Ingen kommentarer: