Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

15. mai 2012

Engelskprosjekt

Reaksjoner: 
Hei!

Har et engelskprosjekt som må være ferdig på torsdag, må virkelig ta i et tak! Skal lage et lite hus og dekorer veggene med bilder. Greia er at et hjem er bygget opp av flere ting. Kort fortalt så har jeg bilder som representerer f.eks. familie, venner, aktiviteter og andre ting som gjør at du føler deg hjemme. Legger ut det ferdige resultatet senere. Siden det er et engelskprosjekt måtte vi jo også skrive noe, så da har jeg laget et dikt med stanza til hvert tema. Her er noen av de.

Nå er klokka over tolv og jeg må komme meg i sengs om jeg vil holde meg våken hele morgendagen. I morgen er det senior night med tennisen og siste tenniskamp for min del. Utrolig glad for at jeg valgte å spille tennis! Lært utrolig mye og synes jeg har blitt en god del bedre.
Fred, KT

Ingen kommentarer: