Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

13. mai 2012

Dagens fangst

Reaksjoner: 
Hei!
I dag var vi og shoppet rett utenfor Chicago. Er veldig fornøyd med alt jeg kjøpte, klar for sommeren nå! Kjøpte også smykker, sko og veske til prom. I tillegg har jeg fått både pedikyr og fransk manikyr i dag. Det var første gangen for meg. Er kjempefornøyd med resultatet! Bilde av smykkene kan dere Få se etter prom, som er 19. mai. Her er de tre plagene jeg kjøpte i dag.


Denne toppen ser blå ut, men den er mint. Kommer til å elske den denne sommern!


Blå singlett (på engelsk heter det tank top om dere lurte).


En sommerkjole som jeg tenker at jeg kan bruke på en av graduation partiene.

Fred, KT

1 kommentar:

gottaloveknitting by susanna sa...

Mint er så in om dagen da! Skikkelig fin farge også! :) I'm in love. Hehe! Likte veldig godt kjolen også! Tenk at nå er deg ikke lenge til du kommer hjem! Wææ! Kos deg på prom! Jeg gleder meg til å se deg og høre alt om hvordan du har hatt det!
Glad i deg, Karris! <3