Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

11. mai 2012

Chicago i kveld

Reaksjoner: 
Hei!
I helga drar jeg til Chicago med vertsfamilien for å besøke moren til vfar. Blir deilig med en rolig helg hvor ikke så mye skjer. Håper på å finne et par ballsko. Usikker på om jeg skal gå for høye heler eller ikke. Kommer jo bare til å ta de av meg uansett. For se hva jeg finner.
Hører på P3 i dette øyeblikk og veldig rart å høre noen prate norsk, men guri så deilig det skal bli når jeg kommer hjem!

Forrige helg sykla jeg rundt i Manchester og tok bilder til engelsk prosjektet mitt. Var også å så på Sam spille baseball. 
Synes dette er et søtt bilde av vfar som hjelper Sam med hvordan han skal sitter når han spiller catcher.
Håper dere alle får en fin helg!
Fred, KT

Ingen kommentarer: