Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

15. april 2012

Prom dress shopping and scrapbooking

Reaksjoner: 


Hei!
I dag har jeg kjøpt meg ballkjole. Prøvde en del før jeg fant en jeg var fornøyd med. Det er så mange fine kjoler her og de er veldig mye billigere enn i Norge. Hadde lyst til å kjøpe flere enn en, men tror jeg hadde fått et problem når jeg skulle pakke kofferten til sommeren. Kjolen jeg fant hadde de desverre ikke i min størrelse, men vi fikk bestilt en i et par størrelser større. Er derfor ikke helt sikkert at det er denne kjolen jeg ender opp med. Må få prøvd den først, kommer mest sannsynelig om 6-12 dager. Har fortsatt god tid til å ordne kjole siden ballet ikke er før 19. mai.

Ellers så har jeg fått scrappet litt i dag. Ble et par sider. Tar ganske lang tid før jeg er fornøyd, men synes jeg fikk laget noen fine sider. Har så veldig mange bilder som jeg prøver å få samlet i et album. Disse to er fra da vi var i Michigan og sto på slalåm og langrenn.
Fred, KT

Ingen kommentarer: