Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

13. april 2012

Lenge siden sist

Reaksjoner: 
Hei!
Nå har jeg ikke blogget på år og dag. Her er dagens lille oppdatering.
Skole var skole og dagen gikk sånn passe fort. Vi hadde en matteprøve før Spring Break. Det var en prøve vi kunne ta med hjem og bruke alle notater og bøker vi hadde, men vi fikk ikke lov til å spørre andre om hjelp. Nå som mattelæreren har rettet alle prøvene ser han at mange har juksa. Var flere som innrømmet at de hadde gjort det, så neste uke skal vi ta matteprøven på nytt.

Ellers i dag så hadde jeg min første tenniskamp! Før kampen dro Natalee og jeg til Zooks og kjøpte smoothie. Kjøpte en med ananas, kokos, banan og jordbær. Veldig god!
Min første tenniskamp endte veldig bra. Jeg spilte JV 1st double. Vi spiller et sett til åtte. Alyssa og jeg vant 8-3 så det var veldig gøy! Gleder meg veldig til resten av sesongen. Er overraskende gøy å spille. Utrolig glad for at jeg valgte tennis. Til uka har jeg tre kamper så det blir gøy!


Spiste brødskive med nugatti og sjokade etter kampen. Så utrolig godt det smakte!! Har også fått meg ny racket. (den på bilde)


Kjøpte meg nytt tennisantrekk på salg. Kostet egentlig 545 kr. men jeg betalte bare 195 kr. Tennisskjørt er også overraskende komfortable, nesten blitt mitt nye yndlingsplagg.

Fred, KT

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vurderer selv å begynne med tennis når jeg skal til usa!!

Astrid sa...

Har heller ikke fått lest på bloggen din på lenge, Karianne! Men, nå ser du jeg oppdaterer meg litt :) Smart å velge tennis! Det tror jeg du kommer til å få MYE glede av! Snertent antrekk, da :) T-Astrid