Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

28. mars 2012

Spørsmål

Reaksjoner: 
Hei!
Har fått et spørsmål;
"Hei :) Kunne du velge nar du ville komme på ambassaden eller må man bare søke så får man en dato? Hvor lang tid tok det fra du søkte om avtale til du fikk komme? :)"

Etter at jeg hadde fyllt ut søknadden til ambassaden så kan du velge når du vil dra dit. Det er en kalender med dato og klokkeslett, så velger du den datoen som passer for deg. Jeg hadde min avtale klokka 10, men møtte opp rundt 8.30 siden du må stå en del i kø. Så selv om avtalen min var klokka 10 så kunne det hende jeg kom inn før eller etter 10. Kom an på hvor mange som var før meg i køen. Pass også på at du ikke har med deg en stor veske. Da må du etterlate den uovervåket eller betale narvesen for å passe på den for deg. Og da havner du bakerst i køen igjen.

Ambassaden er ikke noe stress! Er bare kjedelig å vente i flere timer.

Fred, KT

Ingen kommentarer: