Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

15. januar 2012

Piano hver dag fra tirsdagen av! Wohoo!

Reaksjoner: 
Hei!
Har ikke fått spilt så mye piano det halve året jeg har vært her. Fort være ærlig så har jeg faktisk savnet det en del.
Neste semester, som starter på tirsdag, skulle jeg egentlig ha world history. Siden jeg også skal ha U.S history er jeg ikke så veldig motivert til å ha world history også. Jeg hørte med rådgiveren om hvilke fag jeg kunne bytte til, applied music var en av de. Det er et fag hvor du velger et instrument du vil lære å spille, også spiller du det hver dag. Jeg valgte så klart dette faget. Skal bli gøy å få spilt piano igjen. Har et par sanger jeg ønsker å lære meg.
Savner de norske skiløypene!
Fred, KT

Ingen kommentarer: