Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

18. januar 2012

Ingen lekser!

Reaksjoner: 
Hei!
Våknet opp i dag med hodepine, ikke deilig. Regnet med at det ville gå over etterhvert så gadd ikke å ta smertestillende. I kjemi- og engelsktimen skulle jeg øve til fysikktentamen, men hodepinen gjorde at jeg for det meste lå med hodet på pulten. Det ble bedre utover dagen så kom meg greit gjennom fysikk-tentamen, fikk A-. Etter lunsj hadde jeg study hall så da brukte jeg tiden til å øve til matte-tentamen. Tror den også gikk ganske greit, men tør aldri å være så alt for sikker. Det var uansett deilig å bli ferdig med det.

I morgen starter et nytt semester, det betyr en fresh start. Karakterene starter på nytt, ikke noe mer American Lit. og jeg skal ha piano hver dag. Ser virkelig frem til dette semesteret. Siden semesteret starter i morgen hadde vi ingen lekser i dag, guri hvor godt!
Nå må jeg komme meg i seng så jeg ikke våkner med hodepine i morgen tidlig også.
Her er karakterene jeg endte opp med. 
Fred, KT

Ingen kommentarer: