Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

27. januar 2012

Har jeg vært i USA for lenge når..

Reaksjoner: 
... jeg kutter maten min med gaffel i stede for kniv.
... jeg liker bedre å prate engelsk enn norsk.
... jeg vurderer å kjøpe meg slengbukser.
... jeg skriver det uten t på slutten.
... jeg kjører hvor enn jeg skal.
... jeg sier the Pledge of Allegiance hver morgen.
... jeg klager over multiple choice quizer.

Nå har jeg vært i USA i 191 dager og jeg merker at jeg blir litt mer "amerikansk" hver uke. Jeg er over halvveis i utvekslingsåret mitt. Så langt har det vært veldig vellykket! Det er mye å oppleve og lære. Jeg skal nyte mine neste 24 uker. I dag går ferden til Chicago. Satser på litt shopping.
Fred, KT

Ingen kommentarer: