Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

3. januar 2012

First day of school

Reaksjoner: 
Hei!
I ferien har jeg koblet helt ut så da har det ikke blitt noe blogging. Jeg har kost meg kjempemasse i jula og skal se om jeg kan få lagt ut noen bilder.
Nå er jeg tilbake på skolen og jeg merker at øynene er veldig tunge i dag. Definitivt ikke vant med å stå opp så tidlig. Fysikktimen er snart over, har fått fulgt litt med på slutten av dagens Tour de Ski etappe, seier til Bjørgen. Skulle virkelig ønske at jeg kunne fått sett på vintersport her, men må nok vente til neste vinter.
Nå er det faktisk flere cm med snø ute. Deilig syn!
Klokka er snart 11 og det er på tide å spise lunsj. Me prekast!

Fred, KT.

Ingen kommentarer: