Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

20. januar 2012

Caribbean cove

Reaksjoner: 
Hei!
Til jul fikk vertsfamilien og jeg i gave fra foreldrene til vertsmor å dra til Caribbean cove. Vi får alle lov til å ta med en venn. Vi skal bo på hotellet fra lørdag til søndag. Det kommer til å bli skikkelig moro med masse forskjellige vannsklier vi kan kjøre. Laurel skal være med! Tar med meg digitalkamera (som er vanntett) så da skal jeg passe på å ta litt bilder som jeg kan vise dere når jeg kommer hjem.
I kveld skulle jeg egentlig dra og se på basketballkamp, men siden det snør ble kampen utsatt til senere i januar. Har faktisk snødd en del centimeter de siste dagene. Er herlig å se ut vinduet og se snø som daler ned og dekker bakken så den blir ren og hvit. Er jo selvfølgelig ingen skiløyper, men får uansett veldig vinterfølelse med snø under beina. Snø <3
Var ute i hagen og tok noen bilder her om dagen. Det er mer snø ute nå enn det det var den dagen.
Fred, KT

Ingen kommentarer: