Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

6. desember 2011

Trolljegeren

Reaksjoner: 
Hei!
Da jeg kom på skolen i går var det en i klassen som sa at han hadde sett en awesome norsk film, the Trollhunter. Synes det er veldig gøy når noen vet noe om Norge eller noe som er norsk. Han sa han ville reise til Norge og jakte på troll, men han skjønte det ikke var ekte. Noe annet han la merke til var at naturen var veldig fin. Morosamt!
Så i går etter skolen måtte jeg dra innom filmutleie og leie Trolljegeren. Sist gang jeg prøvde å se den ble jeg kvalm a måten den var filma på så jeg så bare de første 20 min. I går klarte jeg derimot å se hele filmen. Synes den faktisk var ganske bra. Og naturen var faktisk et lite pluss. Deilig å se litt norsk natur igjen og høre dem prate norsk.

Om en uke skal jeg ha fremføringen om Norge. Til nå har jeg alt for mye stoff, så må sette meg ned og eliminere ut det som ikke er så viktig. Vil at det skal vaere en så morsom presentasjon som mulig. Har mest mulig bilder og youtube-videoer.

Fred, KT

1 kommentar:

Anonym sa...

hvis du lager en powerpoint, kan du legge den ut? hvis ikke kan du legge ut videoene du viser da? :)