Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

9. desember 2011

Softball or Tennis?

Reaksjoner: 
Hei!
for øyeblikket driver jeg ikke med noe sport. Det er egentlig veldig deilig å ha god tid til å gjøre lekser og vaere med vertsfamilien. Til våren tenker jeg at jeg skal starte med en sport, men er ikke helt sikker på hvilken. De tre det står mellom er friidrett, tennis og softball. Friidrett er egentlig utelukket med tanke på at jeg gråt fordi jeg måtte dra på friidrettrening da jeg var liten. Softball er noe jeg bare kan prøve her, noe som er typisk amerikansk. Det hadde vaert veldig gøy å prøve, men vet ikke om jeg vil spille det hver dag i flere måneder. Tennis er noe jeg synes er veldig gøy. Vi har tennisbane på hytta så jeg spiller det hver sommer. Hvis jeg spiller tennis her i flere måneder blir jeg jo bedre og. Det å bli litt god i softball vil jeg ikke ha noe nytte av senere, bli bedre i tennis kan jeg ha moro med når vi spiller tennis på hytta. Kanskje kan jeg klare å slå brodern, selv om det er lite sannsynlig. Alltid lov til å prøve da.

Tenker frem og tilbake på hvilken sport jeg skal velge. Akuratt nå tenker jeg å spille tennis, får se om det endrer seg før våren kommer.
Kos dere med morsom video! I dag skal jeg dra på juleshopping, yeye.
Fred, KT

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Jeg ville valgt sofball! Tennis har du jo alle somrene på hytta å bli god på :) Som du sa, så er softball veldig amerikansk, og en sport veldig mange amerikanere elsker. Hvis du noen gang kommer tilbake til USA og forteller at du har spilt softball på skolelaget, så stråler du respekt. Vil JEG tro, da! :) Håper uansett du velger det som blir riktig for deg!

Martin Tveter sa...

Har jeg noen gang tvunget deg på friidretten? Det kan ikke jeg huske.