Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

22. desember 2011

School play

Reaksjoner: 
Hei!
I går var jeg på audition for et skuespill vi skal ha på skolen i mars. Bekah og Cedrik klarte å overtale meg til at jeg burde være med. "It's an American experience!" Har ingen planer om å ha noen stor rolle. Siden skolen er så liten er det mest sannsynlig at jeg får være med på et eller annet vis. Enten på scenen eller behind the scenes. Blir sikkert veldig morsomt. Er jo bare å hoppe i det!

I dag er det første dag av juleferien. Så utrolig deilig! Skal ikke gjøre noen ting i dag. Bare slappe av. Er fortsatt i pysjen. Ligger på sofaen og hører på julemusikk. Får jeg nok motivasjon skal jeg kanskje rydde og støvsuge rommet. Trenger virkelig en ryddings!


Er blott helt hekta på temple run! Amy sin high score er på over tre millioner så prøver så godt jeg kan å slå henne, men det er så og si umulig.
Fred, KT

Ingen kommentarer: