Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

3. desember 2011

Fifth key to a good exchange year is...

Reaksjoner: 
... to stay positive.

Hei!
Det er mange ups and downs man opplever mens man er her. Det er lett å tenke på hvor mye enklere det hadde vært å være hjemme hvor man er kjent med alt. Men hadde det vært like innholdsrikt? Hadde man lært like mye?

Hver gang noe er annerledes er det lett å tenke hvor mye bedre det er hjemme. Når disse tankene begynner å surre prøver jeg å være så positiv som mulig. Selv om noe er annerledes kan det fortsatt være bra. Jeg har lært at hvis jeg tenker positivt vil jeg ha det mye bedre. Det gjør hver opplevelse rikere og morsommere. Jeg vet at det ikke alltid er like lett å forbli positiv i hver eneste situasjon, men det er vertfall verdt å prøve. Hjelper iallefall meg langt på vei.

Fred, KT

Ingen kommentarer: