Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

20. desember 2011

Blood drive

Reaksjoner: 
Hei!
I desember har vi hatt forskjellig charity på skolen. Tidligere har vi hatt disse:

Can drive - vi samlet inn matvarer som var tørrvarer. Så jeg tok med 30 hermetikkbokser til skolen. Fikk ekstra credit i kjemi og matte for de. Sier ikke nei takk til sjansen for å bedre karaterene. All maten som ble samlet inn ble gitt til en organisasjon i North Manchester. Folk som ikke har nok penger til mat kan gå dit og få gratis mat.

Angel tree - Folk som ikke har så mye penger kan sende inn et ønske om hva de ønsker seg til jul. American Lit klassen min gav til sammen gaver til 6 forskjellige.

Canonball tournement - hadde en doudgeball turnering på skolen. Laget mitt tapte første kampen så det gikk ikke så veldig bra for vår del. Var fortsatt gøy.

Drawing contest - Måtte betale en dollar for å være med i konkurransen. Jeg fargela et bilde av en gjeter og en sau. Vant ikke den heller, men hadde ingen forhåpninger om å vinne.

Blood drive - I dag kom røde kors til skolen så vi kunne gi blod. Jeg var usikker på om jeg kunne gi siden jeg er fra Norge men tenkte jeg kunne prøve. Da jeg kom dit sa de først at det var greit så de stilte meg masse spørsmål og stakk en nål i fineren min for å sjekke at jeg hadde nok jern i blodet. Etterpå var det en annen dame som kom, hun dobbeltsjekket om jeg kunne gi. Svaret var nei. Siden jeg hadde vært i Europa mellom 1980-1997 kunne det hende jeg hadde kugalskap så de ville ikke ta noen sjanser.

Når man hadde gjort tre av disse tingene kunne man få en patch til letter jakka. Så jeg fikk en søt
Liten hermetikkboks som skal settes på jakka.


Du ser hermetikkboksen nederst i høyre hjørne.
Fred, KT

Ingen kommentarer: