Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

7. november 2011

Tennessee

Reaksjoner: 
Hei!
Forrige helg var jeg i Tennessee med over 30 andre utvekslingsstudenter. Vi bodde i en slags hytte i Gatlinburg. Det var veldig gøy og koselig. Vi dro på shopping til et outlet mall. Også re vi, hoppet i strikk, spist god mat og kledde oss ut til Halloween. Jeg brukte enhjørningkostymet mitt. Jeg hadde det på meg da vi var ute og gikk i gatene på Halloween. En random jente (litt yngre enn meg) kommer bort og spør om hun kan få en klem. Jeg gav henne en klem, men det var sjukt random, haha.
Skal legge ut noen bilder senere. Synes det er bedre å fortelle ting i bilder. I dag er også dag en av uotfit-uka mi, så et bilde av dagens antrekk er på vei.
Nå må jeg gjøre ferdig resten av historieleksa mi, vi snakkes.
Fred, KT

Ingen kommentarer: