Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

13. november 2011

Smallgroup retreat

Reaksjoner: 
Hei!
Fra fredag til lørdag var jeg på tur til en hytte med ungdommene i kirka. Vi lekte noen "bli bedre kjent"-leker, så på videoer og lærte med om Gud og bibelen. På kvelden lekte vi psykolog og mørkegjemsel. Jeg liker mørkegjemsel 10 ganger bedre enn vanlig gjemsel. Det er så mange steder man kan gjemme seg som man ikke kunne gjemt seg om det var lyst. Fant det beste gjemmestedet oppå en hylle. Rett ved siden av der alle venta når de ble funnet, men ingen kunne se meg.
Spilte også kick ball og amerikansk fotball. Kick Ball var ganske gøy fordi jeg klarer å sparke en ball, men jeg fant ut av at amerikansk fotball ikke er min ting. Skada nesa to ganger og tråkka halvveis over. Tror det var første og siste gang jeg spiller fotball, haha.
Hadde en veldig hyggelig helg!:?
Nå er det tid for kirka. Har pakken en boks med leker som skal gis bort som julegave til et barn i en annen del av verden. Det heter operation Christmas child.


Fred, KT

1 kommentar:

Susanna sa...

Åh! Sånn gjorde kirka mi også! :) hihi