Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

17. november 2011

Planene for helga

Reaksjoner: 
Hei!
I helga er det litt forskjellig som skjer. Har diverse planer, men vet ikke om alle blir noe av.
På fredag er det først basketballkamp før Lille, Amy, Hayleigh og jeg skal dra og se Breaking Dawn. Gleder meg kjempemasse til å se filmen, kommer til å bli superbra.
På lørdag skal jeg kanskje spille fotball. Krysser fingrene for at det blir noe av. På kvelden skal jeg dra og se på et skuespill i krika. Tror det skal vaere et ganske godt stykke.
På søndag er det først møte i kirka, så drar alle ungdommene på Turkey Bowl. Vet ikke helt hva det er, men vet at det inneholder mat og sport så da blir det nok bra.

I tillegg til alt jeg skal gjøre må jeg få pressa inn tid til å gjøre lekser, rydde og støvsuge rommet, og sende noen mailer. Må virkelig prøve å vaere effektiv disse tre dagene.
Har jeg sagt at jeg reiser til Arkansas på onsdag? Drar dit for å feire Thanksgiving. Gleder meg supermye!! Har så utrolig mye å glede meg til. Jeg er utrolig heldig som har fått muligheten til å vaere utvekslingselev. Dette er virkelig et år jeg aldri kommer til å glemme.
Nå må jeg gå og gjøre ferdig lekser.

Fred, KT

Ingen kommentarer: