Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

9. november 2011

Outfit - Tuesday

Reaksjoner: 
Hei!
I dag består antrekket av grønne bukser, fersken topp med hvit topp under, grønt skjerf med roser og brune støvletter.
Dette antrekket tror jeg er et av favorittene mine. Liker at buksa ikke bare er en vanlig olabukse. Skjerfet har jeg kjøpt i min nye yndlingsbutikk, Charming Charlie. Samme sted som jeg også har kjøpt ringen. Toppen jeg har på er kjøpt på Forever 21(en annen butikk jeg liker veldig godt) og er kjempekonfortabel. Den hvite toppen jeg har under bruker jeg til alt. Har to av den, men skulle gjerne hatt fler. Den er kjøpt på Vero Moda og jeg elsker blonden. Synes det gjør toppene jeg har på over enda finere. Til slutt støvlettene, kjøpte de på lørdag og jeg elsker de. Har fått mange kommentarer på de.

Nå er det snart dessert club og jeg har laget american muffins.





Mine tre favoritter ved antrekket; støvlettene, ringen og skjerfet. Ringen er også kjøpt hos charming charlie, elsker den!


Mine gode amerikanske muffins.
Fred, KT

2 kommentarer:

Astrid sa...

Så fin du er Karianne!!

Friday sa...

Dette antrekket kledde du kjempe godt! Så deg! Håret, klærne, for ikke å snakke om det lekre skjerfet ;) Lekker stil, akkurat som jeg liker, hehe ;)