Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

9. november 2011

Noen bilder fra Tennessee

Reaksjoner: 
Hei!
Her er noen bilder fra Tennessee.
Meg og Susanne fra Bergen med fantastisk utsikt utover the Smoky Mountains.
Linda (Italia), meg, Lisa (Østerike), Kendal (New Zealand), Ronya (Tyskland)
Vi klatret opp på noen steiner etter 1 og 1/2 time i bil. Venter på å gå de siste 800 meterne til toppen.
På toppen. Var en fantastisk utsikt! Skal til Arkansa over Thanksgiving og der er fjellene enda mer spektakulære, gleder meg masse til å dra dit! 
Meg og Kendal på toppen.
Susanne ser utover den fine utsikten.
Noen av utvekslingsstudentene jeg tilbrakte helga med. Herlige folk!
Fire flotte nordmenn. Meg, Kristin, Vilde og Meron.
Her er alle jentene fra Skandinavia og vi er alle blonde. Kristin (Norge), meg, Sabine (Finland), Vilde (Norge), Susanne (Norge), Erica (Sverige) og Mia (Danmark).
Vi var ute og re i skogen en dag. Nydelig natur!
Jentene som var og re. (Katharina (Tyskland), Kristin (Norge), meg, Andrea (Italia),  Carolie (Sveits), Linda (Italia), Ronya (Tyskland) og Annie (Taiwan).
Jeg hoppa i strikk og det var supergøy!! Kilte i magen lenge etterpå. Veldig morsom opplevelse.
Håper dere alle har det fint hjemme i Norge. Nå skal jeg snart dra og stripe håret. Blir deilig å bli kvitt etterveksten!
Fred, KT

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppe i strikk!! At du turte!! :D