Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

22. november 2011

Breaking Dawn and Turkey Bowl

Reaksjoner: 
Hei!
Så bBeaking Dawn på fredag med Hayleigh, Lille, Amy, Tyler og Payton. På vei dit ringte vi til en radiostasjon og kom igjennom! Hadde 4 sec på å si hva vi ville. Vi skrek masse greier. Vet ikke om de noen gang sendte det for vi var fremme før de fikk snedt det, men det var uansett moro. Filmen var helt greit. Angrer ikke på å ha sett den, men tror ikke jeg kommer til å se den igjen. Håper på at den neste filmen er bedre. Da skal vi dra på midnattspremieren. Gutta var ikke like begeistra for filmen, haha. Hadde ikke forventa noe annet egentlig.

På lørdag var jeg på min første basketball kamp. Det var jentene som spilte. Det er en egen seksjon hvor high school elever sitter, de kaller det for "The Jungle". Vi gjør masse forskjellige heia ting. Min favoritt var Mock The Coach. Vi telte ned fra 10 og så etterliknet alle sammen treneren på det andre laget. Så hvis han løftet en arm løftet alle vi en arm. Det var lættis!

På søndag var jeg først i kirka, så dro jeg og vfamilien og spiste lunsj hos foreldrene til vfar. Etter det dro jeg på Turkey Bowl med ungdommene i kirka. Det var ungdommer fra flere kirker samla for å spille amerikansk fotballturnering. Vi røk ut i første kamp, da vi møtte vinnerlaget av turneringa. Hadde det vært fotballturnering i stede for amerikansk fotballturnering tror jeg laget vårt kunne kommet ganske langt. Amy og jeg var "cheerleadere". Var gøy å late som vi var det. På skolen er det ikke veldig populært å være cheerleadere, mange gjør narr av det. Uansett, siden vi røk ut første kampen gikk vi inn i kirka og varmet oss. Vi spilte kort, prata og spiste cookies.

Dette har vært nok en vellykket helg!


Amy, Lille og meg før Breaking Dawn.
Fred, KT

Ingen kommentarer: