Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

25. november 2011

Happy thanksgiving!

Reaksjoner: 
Hei!
En av opplevelsene som jeg har gledet meg til er thanksgiving. Min thanksgiving ble feiret i Arkansas. Det var ikke en typisk thanksgiving, men jeg hadde en fantastisk dag. Synes det er bra at man tar seg tid til å tenke over hva man er takknemlig for.

På onsdag satte vi oss i bilen på vei til Arkansas. Vi kjørte i 11 timer før vi var fremme i Missouri hvor vi skulle tilbringe natten. Tidlig neste morgen kjørte vi 2-3 timer før vi var fremme i Arkansas. Destinasjonen var in the middle of nowhere. Der møtte vi besteforeldrene til vmor pluss mer familie. Middagen var koselig og vi spiste kalkun og andre godsaker. Etter middagen gikk vi hiking opp til noen huler hvor indianere pleide å bo. Det var veldig kult å se. Imponerende at noen faktisk har bodd der.

Nå sitter jeg i bilen, igjen, på vei til St. Louis. Der skal vi tilbringe resten av dagen og natten før ferden går videre tilbake til Indiana. I kveld skal vfar og jeg på hockey kamp og se blues spille. Blir nok en enestående opplevelse det og.








Har mange bilder så håper jeg får scrappet litt om ikke så alt for lenge.
Setter veldig stor pris på hver eneste kommentar jeg fårav dere. Tusen takk!
Fred, KT

1 kommentar:

:) :) :) sa...

ÅÅ, det bildet av hesten var utrolig fint! :)