Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

8. oktober 2011

Mitt navn

Reaksjoner: 
Hei!
Fikk spørsmål om hvordan de uttaler navnet mitt. De sier Kæriænn. Hvis dere skjønner. De sier for det meste Kærri. De kaller meg cat innemellom. Tror det er fordi de trodde navnet mitt skrives Carrie Ann Tveter. De har problemer med å si etternavnet mitt. Er vist ikke så enkelt å si t og v rett etter hverandre.

Uansett, det er hvordan de uttaler navnet mitt.

Fred, KT

2 kommentarer:

Linda sa...

HEi, jeg vurderer å reise til USA til neste år, og jeg bare lurer på om jeg kan få e-posten din sånn at jeg kan sende deg noen spørsmål der? ER bare angående dine erfaringer og sånn :-)

Karianne Tveter sa...

Heisann! Selvfølgelig :) karianne.tveter@hotmail.com