Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

27. oktober 2011

Halloween på skolen

Reaksjoner: 
Hei!
På skolen i dag var det mange som hadde kledd seg ut. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til det, men siden vi fikk 10 ekstra poeng i American Lit om vi gjorde det så gjorde jeg det. Hadde kostymet jeg skulle bruke på halloween så hvorfor ikke. Når vi hadde SRT (15 min hvor vi vanligvis bare sitter i et klasserom uten å ha noe å gjøre) var vi i aulaen. Alle som hadde kledd seg ut gikk over scenen med det de hadde kledd seg ut som. Noen var The Wizard of Oz, Ghost Buster, Bigs in a blanket, Nerd Rope og The Big Red Dog. Jeg gikk sammen med Mariah, Katie, Hayleigh og Emily. De var Prince Charming, Snøhvit, Bell og Tekanna. Jeg var kledd ut som en enhjørning.
Alle i American Lit klassen som hadde kledd seg ut.
Pig in a blanket, det er en matrett.
Halvparten av folka som venter på å gå på scenen.
Katie, Mariah, Emily, Hayleigh og meg.
Kelsi, Karissa og meg i matfag.
Fred, KT.

Ingen kommentarer: