Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

11. oktober 2011

Halloween costume

Reaksjoner: 
Hei!
I slutten av oktober skal jeg på tur til Tennessee sammen med de andre utvekslingsstudentene. Siden vi er der når det er Halloween skal vi ha Halloween party. Det vil si at jeg må finne et kostyme jeg kan bruke. Prøvde å søke det opp på ebay, men det meste som kom opp var sexy kostymer, som er et absolutt nei.
Klarte å finne noen kostymer,  men vet ikke om det passer seg å bruke dem. Hvilken synes dere jeg burde velge?
Fred, KT
Alice in Wonderland
The Statue of Liberty
Halloween-Christmas Elf
Unicorn
Penguin

7 kommentarer:

Marie sa...

Enhjørning eller Pingvin Karianne! :D
haha, de var kule !

Ingrid sa...

Alice eller enhjørning, lett! :) Kos deg!

:) sa...

The Statue of Liberty, Alice in Wonderland eller Unicorn!! :P Utrolig kule kostymer da :D

Sofie i Cali sa...

Unicorn! så utrolig søt

Anonym sa...

pingvin eller unicorn! :D

Anonym sa...

Alice :D

pharmacy sa...

Jeg likte å følge hele innlegget, jeg har alltid tenkt en av de viktigste tingene å telle når du skriver en blogg er å lære hvordan å utfylle ideer med bilder, som utnytter på det maksimale mulighetene for en CIBER-plass! Godt arbeid på denne oppføringen!