Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

10. oktober 2011

Book report

Reaksjoner: 
Hei!
I american lit skal vi lese en valgfri bok. Jeg valgte tusen strålende soler siden jeg har hørt at det er en bra bok. Bokrapporten er om to til tre uker og jeg er halvveis gjennom boka. Tror jeg skal bli ferdig med å lese den innen fristen. Problemet er at jeg skulle skrive en boklogg etterhvert som jeg leste. Jeg har syk dagen læreren fortalte om dette. Så nå må jeg sette meg ned med boka, lese smått igjennom og skrive små oppsummeringer. Har null motivasjon til det. Vi må også skrive det for hånd, ikke vet jeg hvorfor. Kanskje læreren er redd for at vi kopierer fra nettet. Men man kan jo fortsatt kopiere fra nettet selv om man skriver for hånd.
Kommer til å hamasse skrivefeil, men men, det er ikke jeg som må rive meg i håret over dem.


Fred, KT
Btw, vet jeg har tusenvis av skrivefeil i blogginnleggene mine. Prøv og ikke riv av dere alt håret brodern og mamma :)

Ingen kommentarer: