Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

8. september 2011

Reiseplaner

Reaksjoner: 
Hei!
Nå som jeg er i statene tenkte jeg at jeg skulle benytte sjansen til å se og oppleve så mye som mulig. Skal dele med dere mine reiseplaner for året. Alt sammen er ikke helt sikkert ennå, men her er alle stedene jeg mest sannsynlig skal reise.

Oktober - Dallas, Texas for å besøke Maria! Hun har bursdag mens jeg er der så det blir ekstra gøy!
Oktober/november - Tennessee tur med andre EF studenter fra den nordlige delen av Indiana.
November - Skal kanskje til Arkansas når det er thanksgiving. Familie av vfamilien bor der så vi skal besøke de.
Mars - Disney World i Florida! Denne turen er det 80% sikkert at jeg skal på. Reiser med fysikklassen. Vi er 15-20 elever. Skal være der fire fulle dager. Skal gå behind the sceneshow for å lære litt fysikk, pluss at vi får tid i parken og prøve attraksjonene.
April - Chicago!? Hvis Frida kommer over i påskeferien skal vi reise til Chicago. Håper virkelig at hun kommer over! Er ikke sikkert at vi skal til Chicago i påskeferien, men en eller annen gang skal jeg dit helt sikkert.
Juni/juli - Når familien min kommer over skal vi mest sannsynlig dra til Niagra falls. Må se hvordan planene blir.

Har også pratet med vforeldrene mine om å reise på ferie med dem. Vi har flere muligheter. Må se på hvor mye ting koster og hva som er mest attraktivt. Her er mulighetene:
- LA
- Washington D.C
- Hawaii
- Las Vegas og Grand Canion

Hvor synes dere vi burde dra?

Akkurat nå teller jeg ned dager til Texas. Bare 44 dager til!

Håper dere overlever hjemme i regnværet. Det begynner å bli kaldere her også. I dag regna det. Temperaturen ligger på rundt 20 grader.


Fin himmel!
Fred, KT

4 kommentarer:

Anne-Marte sa...

Jeg syns LA høres meeeeeget bra ut :):):):)

Guro sa...

Yeey! Texas! :D

Marie sa...

Heldig! høres utrolig morsomt ut :D

Anonym sa...

LA :D høres bra ut :D