Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

4. september 2011

Planene for helgen

Reaksjoner: 
Hei!
I går hadde jeg fotballturnering. Vi var 4 lag. Gikk ikke så veldig bra, så trenger ikke prate mer om det. Gutta vant på straffekonk da, så det var gøy!
I dag (søndag) har jeg fire ting jeg må gjøre; Rydde rommet, Gjøre matte og historielekser, se Big Bang Theory og sove!! Hvis jeg ikke gjør alle leksene i dag gjør jeg resten i morgen.

I morgen er det liberty day. Det betyr ingen skole og ingen fotballtrening=DIGG. Skal bruke tiden med å skype med venner og familie. Skal prøve så godt jeg kan å få leksene unnagjort i dag så jeg har ingenting jeg må gjøre i morgen. Deilig tanke!


Rotete rom som trengs å ryddes!
Fred, KT

1 kommentar:

Martine sa...

Håper du har det bra Karianne, og at resten av året blir supert!