Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

9. september 2011

EF-camp

Reaksjoner: 
Hei!
I morgen skal jeg på camping med andre EF-studenter. Blir bra å treffe andre utvekslingsstudenter. Tror også det kommer til å være 5 andre fra Norge der. Herlig!

Antrekket jeg hadde på skolen i dag var upassende. Hadde tights med en lang topp over. Ifølge en av lærerene var ikke toppen lang nok. Legger ut et bilde senere av antrekket så dere kan se hvordan det ser ut.

Nå er det tid for la kanelsnurrer og dessert club.


Fikk bildene mine i dag forresten. Dette er bildet som kommer til å være i årboka. Jeg er fornøyd.
Fred, KT

4 kommentarer:

Anne-Marte sa...

haha, gleder meg til å se det !!

Sofie i Cali sa...

Så fint bildet ble! :)

Marie sa...

Så fint bilde! :D Haha, er de virkelig så strenge på klær!? Tror nok jeg hadde slitt litt x)

Mai sa...

Ntå, så søt, savner deg <3