Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

20. september 2011

Drukner i lekser

Reaksjoner: 
Hei!
Jeg burde egentlig sittet og gjort lekser i dette øyeblikk, men det frister ekstremt lite. Hadde fotballkamp i dag og vi vant 2-0!! Endelig! Har ikke vunnet en eneste kamp helt til i dag. Jeg scorte det ene målet på straffe. Var en som klippet meg rett ned. Mye av dagen gikk med til kampen, pluss at jeg den gjorde meg ekstra sliten. Til i morgen må jeg gjøre matte, engelsk og historie. I historie må jeg skrive notater til det jeg leser siden vi har en quiz om det i morgen. I tillegg har jeg matteprøve om grafer, punkter og sirkler. Ønsk meg lykke til! Skal gå tilbake til bøkene og prøve å holde hodet over vann.


Fred, KT

4 kommentarer:

Martin sa...

Gratulerer med seier og straffescoring! Tvi-tvi med lekser også!

Johanne sa...

LYKKE TIL! savner deg <3

Susanna sa...

Heia deg! Du er så flink! :):) Du får passe på å kose deg litt hver dag også da! :)

Frida sa...

Oj, så gøy at dere vant! :D lekser ja, kjenner til det kan du si... hehe. Hyggelig å snakke med deg her om dagen <3