Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

11. august 2011

Timeplanen

Reaksjoner: 
Hei!
I dag har jeg vært på skolen og ordnet timeplanen min. Jeg har alle fagene hver dag, sju fag til sammen. Første semester har jeg; kjemi, engelsk litteratur, fysikk, studyhall, matte, USA historie og matfag. Studyhall er en time hvor jeg kan gjøre lekser, øve til prøver og liknende. Siden jeg har fysikk, kjemi og matte tenkte jeg at det kunne være greit. Skulle egentlig ha spansk 3, men det gikk ikke opp. Så da skal jeg ha matfag hvor vi lager mat. Gleder meg til det.

Andre semester har jeg mange av de samme fagene, men noen byttes. Matfag byttes med verdenshistorie og engelsk litteratur byttes med engelsk skriving.
Timeplanen min blir sett på som krevende her Så jeg kommer til å ha en del å gjøre. Spesielt når jeg driver med sport i tillegg.
Legger vet et bilde av timeplanen. Om det er noe du lurer på så bare spørr!


Fred, KT

Ingen kommentarer: