Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

25. august 2011

Third key to a good exchange year...

Reaksjoner: 
...is to just do it.
Hei!
På lørdag var jeg med noen jenter fra fotballen til lake Tippi. Vi kjørte tube og hadde det utrolig gøy. Etter det dro vi til noe som heter Tippi Dance Hall. For dere som kjenner meg så vet dere at jeg ikke er noen danseperson. Jeg hadde ikke tenkt til å dra dit. Skulle bli henta av v-foreldrene før de andre dro til Tippi dance hall. Jentene klarte å overtale meg til å bli med. I etterkant er jeg glad for at jeg gjorde det. Det var kleint i starten, men ble bedre og bedre etterhvert. Jeg hadde det veldig gøy. En god måte å bli kjent med folk er jo å bruke tid med dem. Så ble også bedre kjent med jentene. Det var også en opplevelse å være på et sånt sted. Med tanke på at jeg ikke oppsøker det hjemme i Norge.

Tilbake til den tredje nøkkelen. Dere har kanskje skjønt hva jeg mener med "just do it"? Om du er redd for å dumme deg ut eller gå utenfor din komfortsone, ikke tenk på det. Du får ikke opplevd mye om du ikke er redd for å gå utenfor din komfortsone. Selvfølgelig skal man holde det innenfor rimelighetens grenser, men ikke vær redd for å være med på ting. Menneskene du møter her setter også pris på at du er sosial og blir med på ting du blir innvitert til.

Håper alle har det bra. Selv er jeg veldig opptatt med fotball og lekser.
Slutter på skolen 3.15. Drar på trening 4.00. Hjemme 5.45. Spiser, dusjer og gjør lekser så er ferdig rundt 9. Er som regel ganske sliten når kvelden kommer så prøver å legge meg rundt 10. Så sånn går dagene her.


At the lake.
Fred, KT

Ingen kommentarer: