Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

2. august 2011

Soccer practice and physical

Reaksjoner: 
Hei!
Var på min andre fotballtrening i dag. Vi har nemlig startet 2 a days. Førte trening er en time fra 8-9 med løping og styrke, andre trening er fra 7-8.30 med vanlig balltrening. Synes kveldstreningen var den beste. Er ikke så stor fan av å drive med løpeøvelser uten ball.
Etter halve kveldstreninga kom trenern bort til meg og sa hat det var noe feil med sportspapirene. Jeg kunne ikke trene før det var i orden. Glemsk som jeg er hadde jeg glemt å levere det. Jeg ringte rett til v-foreldrene så værtsfar kom med papirene. Jeg leverte de og så kunne jeg trene igjen.
Skolen er så redd for å bli saksøkt, det er ekstremt uvant. Alle papirer som må fylles ut og skrives under. Det er vel bare en av mange ting jeg må bli vant med. Nyt resten av ferien!


Fred, KT

Location:W 9th St,North Manchester,United States

Ingen kommentarer: