Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

21. august 2011

Second key to a good exchange year...

Reaksjoner: 
...is to play a sport.
Hei!
For meg har fotballen vært en stor hjelp. Fotballen har vært noe jeg har kunnet fylle dagene med. I tillegg har jeg blitt kjent med mange og fått venner. Jeg har dratt på shopping, til en innsjø og team brunsj med laget. De har hjulpet meg med å få tankene på noe annet. I tillegg hjalp det veldig første skoledag. Selv om jeg ikke fikk pratet så mye med dem, så var det godt å vite at jeg kjente noen i klassen.

Jeg anbefaler alle utvekslingsstudenter til å starte med en sport. Selv om du ikke er god i sporten så er det en bra måte å bli kjent med folk på.

Fred, KT

Ingen kommentarer: