Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

6. august 2011

School regulations

Reaksjoner: 
Hei!
Jeg har fått brev i posten fra skolen. Leste det nettopp og det stod masse regler i det.
1. Mobilen må logge avslått i skapet gjennom hele skoledagen (8.15-3.15)
2. Sekken og matpakka må ligge i skapet hele dagen. Maten kan jeg ta ut når det er lunsj.
3. Jeg kan ikke bruke bukser som har hull over knerne.
4. Jeg kan ikke bruke shorts/skjørt som er kortere enn 6 inches over kneet.
Hvis jeg bryter disse reglene risikerer jeg å måtte ha Friday night School. Jeg må bare bli vant med disse nye skolereglene. Gjenstår bare å se hvor strenge de faktisk er på dette.
Fred, KT


2 kommentarer:

Anne-Marte sa...

Har også sånne regler, kommer til å bli uvant... Har du bare firedagers uke normalt? mandag - torsdag?

Sofie i Cali sa...

Hvis det er de eneste kleskodene du har, har du sluppet ganske lett unna! :D

Og ja, det lurer jeg og på, har du bare 4-dagers skole?