Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

30. august 2011

Ingen skole i dag

Reaksjoner: 
Hei!
Da jeg la meg i går kjente jeg at jeg ikke var helt frisk. Natta var ikke behagelig. Våknet flere ganger i løpet av natta. Da jeg våkna i dag tidlig var jeg varm og kald om hverandre, trodde jeg hadde feber. Tok tempen, men den var normal. Jeg vurderte om jeg skulle dra på skolen eller ikke. Etter en visitt til badet fant jeg ut at det var lurt å bli hjemme.

Veldig spennende for dere å høre at jeg er syk, men det er en annen ting jeg må fortelle dere. Siden sporten er en del av skolen kan man ikke la være å komme på skolen samme dag som det er kamp. Jeg trodde at hvis jeg var på skolen halve dagen kunne jeg spille, men må vist være der hele dagen. Veldig kjipt! Nå føler jeg meg mye bedre og kunne spilt kampen. Veldig kjedelig at jeg ikke visste at man måtte være der hele skoledagen. Hadde hvertfall prøvd å komme meg gjennom skoledagen.

Er ikke så mye jeg får gjort med det nå. Til andre utvekslingsstudenter, husk denne reglen så dere ikke gjør den samme feilen som meg.

Nå sitter jeg ute og får litt frisk luft. Her er det rundt 25 grader. Akkurat passe varmt.


Sitter i den grønne stolen atm.
Fred, KT

Ingen kommentarer: