Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

20. august 2011

Første skoledag

Reaksjoner: 
Hei!
Da var første skoledag over. Nå er det helg og to dager til neste.
Her er hvordan dagen gikk;
Møtte i et klasserom 15 min hvor vi fikk informasjon og sa the Pledge of Allegiance. Så var det direkte til first period med kjemi. Jeg forsto ingen ting. Læreren bare babla i vei. Vi gjorde noen oppgaver på slutten av timen, men jeg bare satt der og gjorde ingenting. Mellom hver time har vi bare fem min. Siden jeg ikke kjenner skolen må jeg løpe rundt for å finne alle klasserommene. I hver time fikk vi informasjon om karakterer osv. Ingen pratet med hverandre når vi hadde time. Det var nye folk i hver time også. Tror jeg har lært fem nye navn maks.
Jeg må få ut litt frustrasjon. SKAPENE!! Det er min værste fiende på skolen. Jeg klarer ikke å åpne de. Jeg måtte få noen andre til å åpne det for meg i dag. Jeg glemte noe i skapet, men siden jeg ikke klarer å åpne det måtte jeg bare droppe å ta det med til timen. Kommer til å komme for sent til timen en vakker dag på grunn av skapene. Håper virkelig jeg blir bedre på å åpne dem.

Siste time har jeg matfag og jeg tror jeg kommer til å like det. Vi skal bare lage mat og det er nesten ikke noe lekser. Det blir deilig etter en lang dag med realfag.

Har du noen spørsmål om skolen så er det bare å spørre! Husk spørsmålsrunden.


Fred, KT

Ingen kommentarer: