Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

10. august 2011

Fotball - treningsstruktur

Reaksjoner: 
Hei!
Jeg er vist ikke ferdig med å fortelle dere om fotballtreningne ennå. Først vil jeg bare si at når jeg sammenlikner, sammenlikner jeg kun laget hjemme i Norge og laget jeg har kommet til. Så det jeg sier gjelder ikke for hele USA.
Jeg skal gå igjennom flere ting med fotballen. I dag skal jeg skrive om strukturen med trening.
Første uka jeg var her hadde vi en trening om dagen. Reglene sier at man ikke kan trene med ball før x antall dager før skolen starter. Derfor hadde vi kondisjon og styrketrening. Etter det har vi to treninger om dagen. Noe jeg sikkert har sakt 10 ganger før. Det samme gjelder guttelaget. To om dagen varer i to uker, etter det har vi en om dagen (vi kan trene med ball).
Vi gjør mange forskjellige kondisjonsøvelser. Vi har også gjort en del pasningsøvelser. Nå er vi kommet litt mer over på situasjonsøvelser. Det er forskjellig hvor mange drikkepauser vi har. Det kan være alt fra ingen til tre.
Jeg vet ikke hva mer jeg skal skrive om treningsstruktur, men er det noe mer du lurer på så ikke nøl med å spørre.
I morgen skal jeg skrive om forskjeller hjemme og her.

Noen forslag til hva jeg kan skrive om?
Fred, KT

Ingen kommentarer: