Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

16. august 2011

Fotball - min første kamp

Reaksjoner: 
Hei!
Til alle jenter, det er linjedommere!! Haha.
Forskjeller fra Norge, det virker mye proffere her. Vi stilte oss opp etter nummer, gikk ut på banen (sånn som de gjør i PL), de ropte opp alle spillerene, til slutt spilte de av nasjonalsangen. En ting de ikke gjorde var å ønske hverandre lykke til.

Nivået her er ganske likt. Det er veldig mye tyngre å spille på gress. Vi spilte bedre i andre enn første omgang. Det endte 0-5, men vi spilte mot et av de beste lagene. Synes vi spilte veldig godt til at det var andre gangen vi spilte sammen. Det var gøy å spille, men UTROLIG varmt. Har aldri svetta så mye i hele mitt liv.
Dere vet hvordan vi har drikkepause halvveis i hver omgang om sommeren når det er ekstra varmt? Det kan jeg bare glemme her.
Nå sitter jeg og iser ned låret. Har mulig slått opp en liten sterekk. Gjør det jeg kan for at det skal bli bedre. Er en athletic coach som jobber på skolen, så han skal se på det. Håper det går over fort!

Vet jeg er dårlig på bildefronten. Skal prøve å bli bedre.
Husk spørsmålsrunden :)

Fred, KT

Ingen kommentarer: