Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

21. august 2011

Fotball - boys' soccer game

Reaksjoner: 
Hei!
Nå har jeg sett to fotballkamper spilt av gutta. Tenkte jeg skulle si min mening om nivået deres. Sammenliknet med Norge vil jeg si at nivået ikke er så mye bedre. Det er ganske likt egentlig. Hvis du spiller fotball og har tenkt til å spille fotball mens du er utvekslingsstudent i USA tror jeg du vil klare deg veldig bra.
En ting jeg har lagt merke til er at de nesten aldri sentrer pasning tilbake til keepern. Jeg vet ikke om det er fordi bakken er ugjevn eller om keepern er dårlig med bena, men de sentret ikke tilbake. De spiller to ganger 40 min. I tillegg er tiden som i håndball. Når det er frispark eller skade stoppes klokka. Og når 40 minutter er gått stoppes kampen selv om det ene laget er i angrep og har muligheten til å score.

Kan jo si at Manchester vant begge kampene. Tror de vant den første 5-1 og den andre 4-2. Så de er ganske gode. Får bare håpe at det holder ut sesongen.

Skal svare på spørsmålsrunden så fort jeg får mulighet. Har du et spørsmål så kan du fortsatt stille det.


Fred, KT

Ingen kommentarer: