Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

4. august 2011

First key to a good exchange year...

Reaksjoner: 
...is to keep yourself busy!
Hei!
Nå som jeg har vært er i to uker er jeg noen erfaringer rikere. Jeg tror alle utveksligsstudenter har en dag hvor det virkelig går opp for dem at de skal være borte fra hjemme i et år. I går var min dag. Det har virkelig gått opp for meg nå. Jeg kommer ikke til å være i et kjent miljø hvor jeg vet hvordan alt funker. Jeg skal bli kjent med et ny miljø og prate et nytt språk. I går savna jeg virkelig alt hjemme. Det å ikke ha mamma, pappa, Eivind og Corinne rundt meg. Å ikke kunne ringe venner når jeg vil. Spise den maten jeg er vant med.
Jeg har det veldig fint her jeg er. Jeg er veldig fornøyd med vertsfamilien og jeg blir bedre og bedre kjent med jentene på laget. Ville bare få skrevet ned det jeg føler. Regner med at det er noen andre studenter i samme båt som meg.
Tilbake til den første nøkkelen. Jeg har funnet ut at det hjelper ikke å ligge på rommet og synes synd på seg selv. Ingenting blir bedre av det. Derfor anbefaler jeg å alltid ha noe å gjøre. Det hjelper mer enn en skulle tro. Jeg. Dro på trening og synes halvveis synd på meg selv. Jeg møter jentene og glemmer alle vonde følelser. Nå sitter jeg i stua og er takknemlig for at jeg har fotballen og familien som jeg kan finne på ting med.

Det var mitt følelseinnlegg for nå, men takk for at dere gadd å lese det. Håper også at det hjalp noen andre enn meg selv :)

Fred, KT

2 kommentarer:

Gabrielle sa...

Virker som at alt kommer seg etter hvert Karianne! Vær glad, du hadde angra til tusen om du ikke hadde dratt! :D Du kommer til å få et heeerlig år! KOS DEG MASSE!

Hug from Gabby

Marie sa...

Det går nok bra! Kommer til å savne deg masse, blir veldig rart å ikke ha deg på skolen hver dag.. MEN gleder meg utrolig mye til å lese om alle de spennende opplevelsene du kommer til å ha! Det blir sikkert et kjempe fint år :D