Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

28. august 2011

En rolig helg

Reaksjoner: 
Hei!
På fredag dro v-far og jeg til Indianapolis for å se på fotballkamp. Det er min første ever. Aldri sett det på tv heller. Tror jeg forsto en del mer om hvordan spillet foregår. Det var veldig gøy å oppleve en amerikansk fotballkamp. Det var pre-season så det var ikke så mange folk som det pleier å være. Det var fortsatt en opplevelse!

Denne helga har vært veldig rolig. I går var jeg og shoppa, kjøpte 2 olabukser. Shoppa sammen med vertsmor og moren hennes. Hadde verdens beste lunsj, fruktfat og banan og jordbær smoothie! Det var ekstremt godt.
Etter det dro vi hjem til foreldrene til vertsmor, de har raskt Internett så jeg fikk skypet med mamma og pappa. Det var veldig hyggelig som alltid!

I dag har jeg vært i kirka og ryddet rommet. Ellers så skal jeg slappe av, kanskje sove litt, lese historie og se på big bang theory. Er sliten etter skole og fotball, så det er deilig med en helg hvor jeg kan lade opp bateriene.

Driver også å planlegger hvor jeg skal reise, så det kommer et innlegg med alle reise åpent mine. Jeg gleder meg!


Colts-Packers 21-24. Altså Packers vant. Jeg heier på Colts.
Fred, KT

Ingen kommentarer: