Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

18. juli 2011

Two dresses, and two days to go

Reaksjoner: 
Hei!
Nå er det bare to dager til jeg reiser. Jeg husker da det var to år til. Tida flyr i godt lag. Føler det har gått veldig fort, men når jeg tenker over alt jeg har gjort på de to årene så skjønner jeg at to år er en god stund. Uansett, i dag har jeg sydd ferdig den andre kjolen min. Den har samme fasong som den første, men i ande farger og mønstre. I stede for å sitte og forklare alle detaljer så slenger jeg med bilder.

Hva synes dere om kjolene?
Fred, KT

1 kommentar:

Sofie i Cali sa...

Kjempefine kjoler! Jeg skjønner ikke hvordan du klarer det jeg.. :)

Bare en liten rettelse, organisasjonen jeg reiser med (som du linket til) heter "Into" :D